Belka
Czwartek, 9 Stycznia 2025   imieniny: Marcjanna, Marcelina, Antoni
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Burmistrz Przasnysza ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz

Data publikacji: 2012-10-19, Data modyfikacji: 2012-10-19
A A AWydrukDrukuj  
 
Burmistrz Przasnysza ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz

BURMISTRZ PRZASNYSZA

OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO

Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz

 

I. Nazwa i adres instytucji kultury: Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz.

II. Wymagane kwalifikacje kandydata i sposób ich udokumentowania:

1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe bibliotekarskie i 1 rok stażu pracy,

lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje bibliotekarskie uprawniające do pracy na stanowiskach bibliotekarskich oraz 2 lata stażu pracy,

lub wykształcenie średnie i kwalifikacje bibliotekarskie uprawniające do pracy na stanowiskach bibliotekarskich oraz 5 lat stażu pracy.

Do stażu pracy wymaganego do zajmowania w/w stanowiska zalicza się okresy zatrudnienia na stanowiskach wymagających przygotowania bibliotekarskiego w:

  • bibliotekach i ośrodkach informacji naukowej,
  • jednostkach badawczo-rozwojowych,
  • archiwach, instytucjach kultury innych niż biblioteki, w urzędach organów administracji rządowej lub samorządowej, organizacjach społecznych, szkołach wyższych, szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych.

b) obywatelstwo polskie, z tym, że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej,

c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

d) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

f) warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym.

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość aktów prawnych dotyczących instytucji kultury ze szczególnym uwzględnieniem: ustawy o bibliotekach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o prawie zamówień publicznych,

b) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych.

3. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny (w danych teleadresowych koniecznie należy podać tel. kontaktowy),

b) życiorys (CV),

c) poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,

d) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw, dyplomów i świadectw pracy, dokumentujących posiadane kwalifikacje i staż pracy,

e) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem osiągnięć w tym zakresie,

f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

g) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,

j) oświadczenie, iż nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

k) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata,

l) pisemna koncepcja funkcjonowania Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu uwzględniająca aspekty organizacyjno - finansowe instytucji kultury oraz program jej działania,

ł) oświadczenie kandydata, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i podpisem.

III. Termin i miejsce składania ofert o przystąpienie do konkursu:

1. Wymagane oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu" do godziny 15:30 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Przasnyszu ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz lub drogą pocztową na adres: „Urząd Miasta w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz" w terminie do dnia 31 października 2012 r.

2. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miasta w Przasnyszu, dokumenty, które wpłyną po godzinie 15:30 dnia 31 października 2012 r. nie będą rozpatrywane.

3. Przewidywany termin poinformowania kandydatów o dopuszczeniu do II etapu postępowania konkursowego - do 12 listopada 2012 r.

O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu (rozmowy kwalifikacyjnej) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie.

4. Informacja o wynikach konkursu zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Przasnyszu www.bip.przasnysz.um.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Przasnysz ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz.

5. Kandydat na stanowisko dyrektora biblioteki może zapoznać się z warunkami organizacyjno-finansowymi działalności w/w instytucji w siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz.

Konkurs odbędzie się w Urzędzie Miasta w Przasnyszu, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji na temat konkursu na kandydata na stanowisko Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu jest Pan Jarosław Szmulski tel. (29) 7564904.

, Źródło artykułu: http://www.przasnysz.um.gov.pl/, Autor zdjęć: sxc.hu
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     
    przasnyski

    Powiat przasnyski - powiat w województwie mazowieckim (północna część) ze stolicą w Przasnyszu. Zaliczają się do niego gminy Przasnysz (gmina miejska), Chorzele, Czernice Borowe, Jednorożec, Krasne, Krzynowłoga Mała, Przasnysz (gmina wiejska). Powstał w 1999 roku.

    Powiat zajmuje dużą powierzchnię, bo jest to 1217 km², ale jest słabo zaludniony. Na jednym kilometrze kwadratowym mieszka tu średnio 44 osób, co daje ogólną liczbę ludności w liczbie 54 tys.

    Powiat może się pochwalić olbrzymią ilością lasów, co umożliwia polowania, zbieranie grzybów i relaks na świeżym powietrzy w urokliwych miejscach. Inną dużą atrakcją turystyczną są bez wątpienia spływy kajakiem rzeką Omulew. Na bardziej zorganizowane podziwianie wspaniałości powiatu pozwolą turystyczne szlaki.

     

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola